dinsdag 26 juli 2011

#59 Een film uit mijn geboortejaar kijken



Het leek me leuk om een film te kijken uit mijn geboortejaar 1987. Steeds keek ik in de gids wanneer er een film uit 1987 op TV kwam. Maar dat was niet zo vaak of de film sprak me niet aan. Vorige week was de film Fatal Attraction op RTL8. Het verhaal sprak me wel aan en in de gids kreeg hij 4 sterren, dus daarom leek het me wel een goede film om eens te kijken.

De film gaat over Dan (Michael Douglas die als zijn vrouw en dochtertje een weekendje weg zijn, een slippertje maakt. Na dat weekend is het wat hem betreft over, omdat hij niet bij zijn gezin weg wil. Alex ( Glenn Close)  met wie hij vreemd is gegaan pikt dit niet en begint Dan en zijn gezin daarna te stalken en lastig te vallen. Hierdoor moet Dan aan zijn vrouw toegeven dat hij is vreemdgegaan. Het is echt een thriller, met een erg heftig einde. Maar ik vond het wel een erg goede film!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten