donderdag 23 juni 2011

#56 Het balkon opnieuw inrichten

Ons balkon was na de winter nog niet opgeruimd, overal lagen nog bladeren etc. Maandag en dinsdag ben ik dus druk bezig geweest met het balkon opruimen, schoonmaken en opnieuw inrichten.

Ik was de grote ronde tuintafel zat, omdat hij zo groot is en we toch al niet zoveel ruimte hebben. Maandag heb ik bij de Ikea dus maar even twee kleine tafeltjes gehaald. Op de zwarte tafel komt nog een vierkantemeter- bak waar ik zelf sla en kruiden in ga kweken. De plantenbak moet nog aan de reling gehangen worden.

Voor:




Na:



Ziet er goed uit zo al zeg ik het zelf!

2 opmerkingen:

  1. Dat vind ik altijd zo'n hel.. het balkon opruimen na de winter. Heb je daar nog goede tips voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook recentelijk gedaan! Zo'n werk, hè. Gelukkig is alles nu weer mooi opgeruimd en opgeknapt. Komend voorjaar wil ik wat meubelen vernieuwen, zodat het er ook weer allemaal mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen