vrijdag 3 juni 2011

#52 Drie maanden lang minimaal 3 keer in de week sporten

Sinds 1 maart ben ik weer bezig met gezonder leven. Dat houdt in gezonder eten en meer bewegen. Sinds 1 maart is er onder mijn appartementencomplex een nieuwe sportschool gevestigd, waar ik lid van ben geworden. Het is een speciale vrouwensportschool waar je circuittraining, cardiofitness en groepslessen kunt doen. Omdat het zo vlakbij is, heb ik geen excuus meer om niet te gaan. De afgelopen 3 maanden ben ik dan ook veel in de sportschool geweest en dat heeft al tot mooie resultaten geleid, Zo ben ik 4 kilo afgevallen, is mijn hartslag een stuk lager en zijn ook mijn taille-omvang en vetpercentage gedaald.

Mijn doel was om gemiddeld 3 keer per week te gaan en dat is ruimschoots gelukt. Want ik ga eigenlijk minimaal 3 keer in de week, maar als ik niet al te druk ben met school of andere zaken, ga ik rustig 4-6 keer in de week. En dat al ruim 3 maanden lang. Hieronder een grafiek met de keren dat ik ben wezen sporten en hoeveel kcal ik verbrand heb.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten