dinsdag 14 juni 2011

#54 Vijf soorten groenten/fruit eten die ik nog nooit geprobeerd heb

Artisjokken:



Schorseneren:


Rabarber

Aubergine





Nectarine






De artisjokken kreeg ik in een restaurant als bijgerecht met kaassaus en dat smaakte erg lekker!
De schorseneren zaten in een salade. Die vond ik niet zo lekker en ik heb dus alleen een stukje geproefd en het verder niet opgegeten.
De rabarber zat in een rabarber-aardbeiencompote en in die combinatie vond ik het goed smaken. Maar of ik het ook gewoon zo lekker vind weet ik niet.
De aubergine heb ik samen met andere groenten gegrild. Ik vond het wel lekker, vriendlief niet.
Ik heb vaak genoeg perzik gegeten, maar nog nooit een nectarine. Nu ik wel nectarines heb gegeten zou ik nog steeds niet weten wat het verschil is met een perzik. Ik vind ze hetzelfde smaken en dus erg lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten